Personen mit La
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Bill La Barge |
Make it Look real, make it look cool (2006) | |
Anita La Salle |
NSF/IEEE-TCPP curriculum initiative on parallel and distributed computing (2011) (erschienen in SIGCSE 2011) | |
Oren Laadan |
Teaching operating systems using virtual appliances and distributed version control (2010) (erschienen in SIGCSE 2010) | |
Mikko Laakso |
Analyzing engagement taxonomy in collaborative algorithm visualization (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
Mikko-Jussi Laakso |
Koli Calling 2012Wahr (2012) Koli Calling 2013Wahr (2013) Exploring programming assessment instruments (2011) The Impact of Self-Theories to Academic Achievement and Soft Skills in Undergraduate CS Studies (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) Relationship between text and action conceptions of programming (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
Antti Laaksonen |
Nifty assignments (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
Mikko Laamanen |
Theater robotics for human technology education (2015) (erschienen in Koli Calling 2015) | |
Mart Laanpere |
Informatics in Schools: Engaging Learners in Computational ThinkingWahr (2020) Theoretical Framework of the iCampFolio (2007) (erschienen in Creating New Learning Experiences on a Global Scale) Computing Education Research in Baltic Countries (2023) | |
Wolfram Laaser |
Multimediale Lehrsoftware in den Rechts- und Wirtschaftswissenschaften (1996) (erschienen in Virtueller Campus) | |
Maarten De Laat |
Investigating patterns of interaction in networked learning and computer-supported collaborative learning (2007) (erschienen in International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, Volume 2) | |
Gilles Labarthe |
La Suisse, pire élève en Europe? (2021) Medienbildung: Es ist fünf vor zwölf (2023) | |
Jean-Marc Labat |
ITiCSE 2009Wahr (2009) A Structured Set of Design Patterns for Learners’ Assessment (2007) QUIZ, a Distributed Intelligent Tutoring System (1992) (erschienen in ICCAL '92) | |
Christian Labbé |
Traditional and Emerging IT Applications for Learning (2009) | Siehe Traditional and Emerging IT Applications for Learning (2009) |
P. Labbé |
Educational Knowledge Based System Design Using a Diagnostic Approach (1989) (erschienen in ICCAL '89) | |
Christophe Labetoulle |
Multimedia-Produkte im Sprachunterricht (1999) | Siehe Multimedia-Produkte im Sprachunterricht (1999) |
Michael C. Labossiere |
Fallacy Tutorial Pro 3.0 (1995) | Siehe Fallacy Tutorial Pro 3.0 (1995) |
Frédéric Labrosse |
Technocamps (2012) (erschienen in WIPSCE '12) | |
Peter Labudde | Siehe Peter Labudde | Siehe Peter Labudde |
Amelie Labusch | Siehe Amelie Labusch | Siehe Amelie Labusch |
Jaques Lacan | ||
Pilar Lacasa |
Learning Narratives with Harry Potter (2012) | Siehe Learning Narratives with Harry Potter (2012) |
Nathalie Lacelle |
La littératie médiatique multimodale (2014) | Siehe La littératie médiatique multimodale (2014) |
Gerald Lach |
MosesKonto (2006) (erschienen in DeLFI 2006) | |
Michael Lach |
Expanding access to K-12 computer science education (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) | |
Cathy P. Lachapelle |
Middle Childhood Education: Engineering Concepts, Practices, and Trajectories (2017) | Siehe Middle Childhood Education: Engineering Concepts, Practices, and Trajectories (2017) |
Hansjörg Lacher |
PONKs erobern Brandenburg (2001) (erschienen in LOG IN 3-4/2001) | |
Lisa L. Lacher |
Using Discord to Understand and Moderate Collaboration and Teamwork (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) Does Social Sensitivity Impact Virtual Teams? (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) The Effectiveness of Video Quizzes in a Flipped Class (2015) | |
Regula Lacher | Siehe Regula Lacher | Siehe Regula Lacher |
Marc Lachmann |
Multimedia zum Mitnehmen Vom Netzwerkexperten zum Schul-Informationsmanager (2001) | |
Rainer Lachmann |
Evangelischer Religionsunterricht (2014) (erschienen in Handbuch Grundschulpädagogik und Grundschuldidaktik) | |
Andreas Lachner |
Herausforderungen für die Lehrkräftefortbildung vor dem Hintergrund der digitalen Transformation (2022) «Wir sollten uns nicht durch die Stellungnahme des Karolinska-Instituts beirren lassen“ (2024) | |
Michael Lachney |
A Cultural Computing Curriculum (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) Ethnocomputing and Computational Thinking (2021) | |
Robyn C.Blackburn |
Does iPhone night shift mitigate negative effects of smartphone use onsleep outcomes in emerging adults? (2021) | Siehe Does iPhone night shift mitigate negative effects of smartphone use onsleep outcomes in emerging adults? (2021) |
Elke Lackner |
Interaktive E-BooksWahr (2015) Gemeinsame webbasierte Textproduktion (2016) (erschienen in Digitale Medien: Zusammenarbeit in der Bildung) Lernen und Lehren im virtuellen Raum (2014) (erschienen in Lernräume gestalten - Bildungskontexte vielfältig denken) Didaktisierung von Videos zum Einsatz in (x)MOOCs (2014) (erschienen in Lernräume gestalten - Bildungskontexte vielfältig denken) | |
Ewa Łączkowska |
Distanzlehre und die Einstellungen zukünftiger Lehrer*innen zu Digitalisierung (2021) | Siehe Distanzlehre und die Einstellungen zukünftiger Lehrer*innen zu Digitalisierung (2021) |
Manuel Ladas |
Brutale Spiele(r)?Wahr (2003) | Siehe Brutale Spiele(r)?Wahr (2003) |
Brian Ladd |
Computer games in the classroom, or, how to get perfect attendance, even at 8 AM (2007) | |
Silke Ladel | Siehe Silke Ladel | Siehe Silke Ladel |
Volker Ladenthin |
Wissenschaftler fordern Moratorium der Digitalisierung in KITAs und Schulen (2023) | Siehe Wissenschaftler fordern Moratorium der Digitalisierung in KITAs und Schulen (2023) |
Richard E. Ladner | Siehe Richard E. Ladner | Siehe Richard E. Ladner |
Sam Ladner |
Watching the Web (2008) (erschienen in Handbook of Research on Web Log Analysis) | |
Enno Ladwig |
Dreamweaver MXWahr (2002) | Siehe Dreamweaver MXWahr (2002) |
Patrizia Laeri |
Was kostet es, eine Frau zu sein, Bea Knecht? (2022) | Siehe Was kostet es, eine Frau zu sein, Bea Knecht? (2022) |
Thérèse Laferrière |
Issues and Challenges Related to Digital Equity (2009) | Siehe Issues and Challenges Related to Digital Equity (2009) |
Paul LaFollette |
A system for program visualization in the classroom (1998) (erschienen in SIGCSE 1998) | |
Pierre Laforcade |
Model-Driven Engineering (MDE) and Model-Driven Architecture (MDA) applied to the Modeling and Deployment of Technology Enhanced Learning Systems (2008) (erschienen in Architecture Solutions for E-Learning Systems) Visual Design of coherent Technology-Enhanced Learning Systems (2007) (erschienen in Handbook of Visual Languages for Instructional Design) | |
Louise Laforest |
Extending a marking tool with simple support for testing (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
Damian Läge |
Educational Landscapes (2008) | Siehe Educational Landscapes (2008) |
Priska Lagler |
Prüfungen künftig per App erhältlich (2018) | Siehe Prüfungen künftig per App erhältlich (2018) |
Agustin Dal Lago |
Competition-level code generation with AlphaCode (2022) | Siehe Competition-level code generation with AlphaCode (2022) |
Antti Laherto |
Enhancing Scientific Literacy through the Industry Site Visit (2009) (erschienen in Multiple Literacy and Science Education) | |
Melanie Lahne |
Chancen von E-Learning als Beitrag zur Umsetzung einer Life-long Learning Perspektive an Hochschulen (2009) | Siehe Chancen von E-Learning als Beitrag zur Umsetzung einer Life-long Learning Perspektive an Hochschulen (2009) |
Johannes Lähnemann |
Islamischer Religionsunterricht (2014) (erschienen in Handbuch Grundschulpädagogik und Grundschuldidaktik) | |
Christian Lahner |
Reformpädagogik goes eLearningWahr (2008) Unterrichtsentwicklung via eLearningWahr (2009) | |
Essi Lahtinen |
Improving pedagogical feedback and objective grading (2008) (erschienen in SIGCSE 2008) Targeting program visualizations (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
Christian Lahusen |
Politiknetzwerke (2006) | Siehe Politiknetzwerke (2006) |
Guolin Lai |
Exploring the Effectiveness of a Field Experience Program in a Pedagogical Laboratory (2008) (erschienen in Journal of Technology and Teacher Education Volume 16, Number 4) | |
Kwok-Wing Lai |
Second Handbook of Information Technology in Primary and Secondary EducationWahr (2018) ICT Supporting the Learning Process: The Premise, Reality, and Promise (2009) |
|
Wan-Ching Lai |
Meta-analyses of Large-Scale Datasets: A Tool for Assessing the Impact of Information and Communication Technology in Education (2018) | Siehe Meta-analyses of Large-Scale Datasets: A Tool for Assessing the Impact of Information and Communication Technology in Education (2018) |
Effie Lai-Chong Law |
User Effect in Evaluating Personalized Information Retrieval Systems (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing) | |
Paul Laidler |
Teaching computational thinking through musical live coding in scratch (2010) (erschienen in SIGCSE 2010) | |
Päivö Laine |
The LAFEC Experience for Language Skills Acquisition (2009) (erschienen in Handbook of Research on E-Learning Methodologies for Language Acquisition) | |
Teemu H. Laine |
From Global Games to Re-contextualized Games (2012) | Siehe From Global Games to Re-contextualized Games (2012) |
Anna Lainé |
Teaching Machine Learning and Data Literacy to Students of Logistics using Jupyter Notebooks (2020) | Siehe Teaching Machine Learning and Data Literacy to Students of Logistics using Jupyter Notebooks (2020) |
Rüdiger Lainer |
Connecting Qualities of Social Use with Spatial Qualities (1998) | Siehe Connecting Qualities of Social Use with Spatial Qualities (1998) |
Ronald D. Laing |
KnotenFalsch (1972) Self and OthersFalsch (1961) | |
Shelby Gull Laird |
Serious Games (2006) (erschienen in Educause Quarterly 3/2006) | |
Susanne Lajoie |
Computers as Cognitive ToolsWahr (1993) Is the Whole Greater than the Sum of Its Parts? (2010) |
|
Antti-Jussi Lakanen |
Paper-based vs computer-based exams in CS1 (2016) (erschienen in Koli Calling 2016) Revisiting rainfall to explore exam questions and performance on CS1 (2015) K-12 game programming course concept using textual programming (2011) (erschienen in SIGCSE 2011) What Does It Take to Do Computer Programming? (2015) Five years of game programming outreach (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
Pauline Lake |
Mobile computer science principles (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
Karim R. Lakhani |
Navigating the Jagged Technological Frontier (2023) | Siehe Navigating the Jagged Technological Frontier (2023) |
G. Lakoff | Siehe G. Lakoff | Siehe G. Lakoff |
Vivek Lakshmanan |
Plagiarism detection using feature-based neural networks (2007) | |
T. G. Lakshmi |
Developing Students' Conceptual Design Skills for Software Engineering (2018) (erschienen in ICER 2018) | |
N. Lakshmipathy |
An Intermediate Representation for Mathematical Problem Solving (1989) (erschienen in ICCAL '89) | |
Rajesh Lal |
Digital Design EssentialsWahr (2013) | Siehe Digital Design EssentialsWahr (2013) |
Jean-François Lalande |
Teaching Android Mobile Security (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) | |
Karol Lalla |
Fördern und Fordern von Anfang an - mit dem Computer! (2009) (erschienen in Individuell fördern) | |
Ann M. Lally |
Report on the NSF major educational funding initiative for a National Science, Technology, Engineering, and Mathematics Education Digital Library (NSD (2003) (erschienen in SIGCSE 2003) | |
Vic Lally |
Investigating patterns of interaction in networked learning and computer-supported collaborative learning (2007) (erschienen in International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, Volume 2) | |
Wilf R. LaLonde |
Making Object-Oriented Concepts Play a Central Role in Academic Curricula (1993) (erschienen in Computer Science Education 1/1993) Introducing object-oriented programming into the computer science curriculum (1987) (erschienen in SIGCSE 1987) | |
John Lalor |
Reconsidering the Impact of CS1 on Novice Attitudes (2015) | |
Frederic Laloux |
Reinventing OrganizationsWahr (2014) Reinventing Organizations - Illustrated Invitation EditionWahr (2016) | |
Anil Lalwani |
Effects of Teacher Training in a Computer Science Principles Curriculum on Teacher and Student Skills, Confidence, and Beliefs (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.04.2024
(c) beat.doebe.li 1996-2024 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)
Beats Biblionetz ist Teilnehmer des Partnerprogramms von Amazon Europe S.à.r.l.